"Jos se letku putki menee yhtään samalla lailla kuin V70:ssä niin koneen alta putket poikki ja jatkoliittimillä takas kasaan. Tohon meitin laitokseen laitoin noin kun eihän ne putket sieltä tehostimen päästä mahu tulemaan pois vaikka liittimet saakin auki."
JUURI NÄITÄ VINKKEJÄ KAIVATAAN TÄÄLLÄ!
Yksinkertainen ihminen kun ei yksinkertaista asiaa tahdo itse honata.
Tämä voisi olla jo pysyviin ohjeisiin siirrettävä vinkki.
Uusi putki/letkuhässäkkän saa Suomessa vain volvodiilerin kautta. Hintaa viileet 160 euroa.
Miksiköhän niitä ei myydä valtojen tapaan varaosaliikkeissä...
Hydrauliikkapaja tekee uuden letkun siihen hässäkkään n. 50 eurolla.
Täytyypä tutkia voiko tuon liittimen sijoittaa johonkin vähemmän arkaan paikkaan, eli putken pystyosalle. Liitimen koko?
Toki tämäkin yksilö on 270 tkm ajettuna hivenen kostea myös rattiakselilta, mutta ei se vuoda. Pesin töhnät pois, jotta mahdollinen vuoto tulee esiin.
Juuri noiden tihkuvuotojen estämiseksi ajattelin laittaa Redlinen synteettisen ohjaustehostinöljyn sinne järjestelmään suuresti inhoamani atf:n sijaan. Lupailee myös tiivisteiden virkistämisominaisuuksia hyvien lämpöominaisuuksien lisäksi.