Kiitos vastauksesta. Mulla ei ole yhtään esijännitystä siinä hukkaportin kellon jousessa, ainoa ajatus oli et jos sitä laittais siihen vähän mut se toki lisää heti ahtoja.
Tarkistin niin mun kellolla olen revittänyt neljä talvea jo, KL-racingin mailista kun ostin ja kyselin:
"Hi
Normally we mounting ”Trimchip” for ignition and fuel, and we have the boost around 0,95-1,1bar
normally it is difficult to end up around 0.6-0.8bar because the original only works up to 0.65bar and our stronger ones start at about 0.7-0.8Bar. you can probably simply test in the car and see if the boost pressure is the lowest (it may depend in part on what exhaust back pressure there will be in the exhaust system etc)”
Jousi tietenkin vähän kuoleentunut sittemmin. Mä kyllä tulisin ehdottomasti vedättämään sillä isoimmalla vaihteella myös, eli sen pitäis kestää varmasti, semmoinen tehotaso pitää olla. Mitä uskoisit et voiko sen nostaa nykyisestä noin 0,8 pikkasen ylöspäin? Onko tää ”Tonin” lastu noita bensakarttoja muokkaava? Ajoitukset vissii eri chipillä sit?