Jep edestä päin konetta katottuna oikealla puolen on letku, johon t-haaran laitoin. Mittari tosiaan ei ole mikään paras, mutta pakasta vedetty muutaman kympin auto gauge kuitenkin. Ennenkin samanlainen ollut vanhassa autossa ja hyvin toiminut.
0,6bar eikä yhtään enempää luo painetta, onko se sitten vähän? Kulkupuoli minusta kyllä ihan kunnossa.
Ja tosiaan, vain vaihdetta vaihtaessa täydellä kaasulla tuo ahto pomppaa, ei silloin jos päästän täysistä ahdoista itse kaasun. Täytyy vielä seurata tilannetta, vinkkejä edelleen otetaan vastaan.
Oikeessa kohtaa on liitin.
Eikä tuo mittarikaan mikään onneton ole.
Sitä en osaa sanoa, että onko tuo 0.6 vähän T5 mallissa, kun ei ole kokemusta, mutta juuri äsken kävin tuon 2.5T:n kanssa kokeilemassa, niin kyllä huippu oli siellä 0.8 ja 0.9 välissä.
Vaihtohetkellä laskee pikkasen, kun ei ole kuormaa sillon takana.
Ilman kuormaahan ahtopaineet ei nouse ( koska ei ole tarvetta ) joten jossain sinulla on ongelmaa, jos paineet nousee silloin kun kierrokset laskee, ja kaikkea kuormaa ei ole takana,,,,,en tiedä oudolta tuntuu.
