Toteutin tuon keulan muutoksen näin:






Ensinnäkin pahoittelut huonolaatuisista kuvista.
Tuo toteutettiin siten että hankin 960 olka-akselit, BC-racing tolpat 850 Volvoon ja niihin 940 Volvon yläpäät.
Olka-akseleista jyrsittiin ohjausvarsi kokonaan pois.
Katkaisin 940 tolpasta sen koko alaosan johon alapallonivel ja raidetangon pää kiinnittyy.
Kaveri veti siitä jyrsimessä ylimääräiset materiaalit pois.
Sitten pitkillä pulteilla osat yhteen ja kaveri hitsasi vielä palikat toisiinsa.
Saumojen siistiminen ja hölmömpi ei edes huomaa että mitään on tehty.
Jarrukilpi peittää hienosti kaikki muutokset toiselta puolelta.
Näin saatiin alapallonivel ja raidetangon kiinnityspiste 40mm alemmas jolloin alatukivarsi ja raidetanko jää vaakasuoraan vaikka rengas on kaaren tasalla.
Ajo-ominaisuudet parani huomattavasti.
Hankin vielä olka-akselin ja tolpan väliseen kiinnitykseen White-line epäkeskopultit Mamasan:lta, näin saatiin camper mukavasti negatiivisen puolelle.
Tässä oli vielä se etu että 940:n raidetangot sopii edelleen, jos olisi jätetty 960:n ohjausvarret niin olisi pitänyt vaihtaa hammastanko tai muokata raidetankoja.(960 ohjausvarsissa on eri kartio kuin 940:ssä).
Lisäyksenä vielä että ohjausvarsia piti kääntää n.10 astetta että raidetangonpäät jäi oikeaan kulmaan, eli kaasupillillä punaiseksi ja isolla jakarilla kääntäen sopivaan asentoon.