En vissiin siis pahasti sua koijannut näissä jousissa 
Ei kaduta yhtään.

Mut onko 960 keula tosiaan niin paljon painavempi ku 940:ssä, kun mielestäni sun autossa keula jäi pikkaksen ylemmäs? Eikai iskareitten pitäs paljoa pönnätä ylöspäin, omassa kun on nuo alkuperäset hiukan väsähtäny jo. Ajattelin tilalle just Sachs Advantagea/Boge turboa, varmasti riittää käyttöautoon.
Arveluttaa pitäskö tuohon laittaa sitten 240:n Sachs Advantaget, niin iskari ois periaatteessa vähä paremmin toiminta alueella. Tiiä sit onko kuinka paljon eroa jäykkyyksissä Sachsin 240/940 iskareilla. Tuo Lip Gas oli ainaki 5x jäykempi ku nämä Volvon orkkikset.
Mittailin tuossa jousia vaihdellessa tolppien pituudet:
960 Volvo-iskari, koko pituus: 70cm, josta säiliö/sylinteriosa 42,5cm.
240 Lip-Gas iskari, koko pituus: 67,8cm ja 40,8cm.