Kyllä rauhallisella ajotavalla on paljon merkitystä näissä kulutusasioissa. Mielestäni tärkeää on myös tosiaan, että tulpat ovat kunnossa ja käyntilämpötila oikea. Tilanteeseen sopivalla vaihteellakin merkitystä. Minulla on sen verran pitkä välitys tuossa viitosessa, että sen käyttö on järkevää vasta 90 ja sitä suuremmilla nopeuksilla. 80 viitonen toki kelpaa autolle, mutta jos tulee jotain että vähänkin nopeus menee alle 80, niin viitonen on liian suuri. Sen sijaan nelonen tuntuu mukavalta yleisvaihteelta, kun sillä voi mukavasti ajaa tilanteen mukaan jopa 50 alkaen ylöspäin ja vielä 80 nopeudessa ollaan vasta 2500 r/min lukemissa. Joissakin 700 sarjoissahan on ollut sellainen joku merkkivalo joka ilmoittaa milloin olisi suuremman vaihteen aika...en oikein kyseistä systeemiä tunne mutta olen lukenut vaan. Moottorijarrutus on kuulemma myös hyvästä. Usein harrastan myös sellaista, että jos ajan esim. 60 alueella ja nopeusrajoitusnousee 80, niin en nosta nopeuttani 80 jos tiedän, että aivan kohta olen liittymässä pois tieltä. Tässä vaan täytyy muistaa, että harrastaa tätä tapaa vain silloin, kun vasemmalla on nopeammille autoille toinen vapaa kaista käytettävissä. Tavallaan tuntuvat pieniltä asioilta, mutta pienistä asioistahan se kokonaiskulutus sitten viimekädessä muodostuu. Varmasti on muitakin konsteja joita minä en tiedä ja ilolla aina otetaan vastaan uusia vinkkejä