Noniin, kertomusta viikonlopulta. Eli perjantaina lähdin heti töiden jälkeen Helsingistä kohti tallia ja matkalla poikkesin hakemaan Forssan Keskusautohallista muutaman tiivisteen, että saa öljyvuodot tukittua. Siitä sitten tallille ja ajoin auton nosturille, tosin ensimmäisellä yrittämällä ei auto suostunut nosturille kiipeämään vaan sylki nesteet ulos kytkimen työsylinteristä. No ei muutakuin työntämään ja sain auton nostettua ylös. Purin öljynjäähdytyksen putkia ja öljynsuodattimen siirtojalkaa autosta pois, mutta homma tyssässi sopivien työkalujen puutteeseen. Lauantaina aamuna soiteltiin paikalliselle kyläsepälle ja häneltä onneksi löytyi sopiva lenkkiavain, niin saatiin siirtojalka purettua osiin. Uudet tiivisteet väliin ja paketti kasaan. Kytkimen fiksasin myös ja muutenkin katsoin, että auto on katsastuskunnossa. Vähän ennen yhtätoista lähdin konttoria kohti ja korjattavaahan sieltä löytyi. Käsijarru oli tehoton kuskinpuolella, joten kiireellä takaisin tallille ja käsijarrua kiristämään. Puoli kaksi olin uudestaan konttorilla (konttori meni kahdelta kiinni) ja sen verran piti käsijarru, että leima heltisi.
Iltapäivällä vielä fiksailin JP:n valmistamat 15" aluvanteet ja laitoin splitterit etukulmiin kiinni. Sunnuntaina laitettiin vielä add-on helmat paikalleen.
Muutama kuva:
Splittereillä


Ja äsken otettu kuva kuituhelmojen kanssa

Täällä muutama kuva lisää:
http://s200.photobucket.com/albums/aa87/oskari90/Volvo%20740%20TIC%20-88/