Samppasport  Futurez

740 TIC -88 (B200ET+M46->B230ET+M90)

  • 215 Vastauksia
  • 75597 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46) Vannekokeilua
« Vastaus #135 : 21.12.2012, 20:21:33 »
Ei lainkaan paha.   :)

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46) Vannekokeilua
« Vastaus #136 : 22.12.2012, 00:50:02 »
Kun kytkin taas pettää, tiedät mistä vaijeri vaihtoehto löytyy ;)
PS. Vanteet sopii  :pomo:
väri ehdotuksena joko hopee tai sit korin värii  :P
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46) Vannekokeilua
« Vastaus #137 : 22.12.2012, 01:06:48 »
Kun kytkin taas pettää, tiedät mistä vaijeri vaihtoehto löytyy ;)
PS. Vanteet sopii  :pomo:
väri ehdotuksena joko hopee tai sit korin värii  :P

Joo tiedän  ;)

Musta ja valkoinen on ainakin pois laskuista. Eli väriksi tulee hopee tai sit korinväriseks  :)

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46) Vannekokeilua
« Vastaus #138 : 22.12.2012, 11:44:42 »
Ainakin jos on joku hipompi asetelma niin on sitten muuten semisti jäykkä tuo vaijerikytkin, nimimerkillä vakio 230et kytkytin vaijerilla. Tuo on vielä ihan ok, toki reilusti raskaampi kun nuissa muissa missä on nestekytkin, muttei mitenkään ongelmaksi asti.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa o_j

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1434
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46) Vannekokeilua
« Vastaus #139 : 22.12.2012, 15:43:39 »
Ainakin jos on joku hipompi asetelma niin on sitten muuten semisti jäykkä tuo vaijerikytkin, nimimerkillä vakio 230et kytkytin vaijerilla. Tuo on vielä ihan ok, toki reilusti raskaampi kun nuissa muissa missä on nestekytkin, muttei mitenkään ongelmaksi asti.

Vakioasetelma tässä on, en sitten tiedä tuleeko muuttumaan tulevaisuudessa. ???

Vanteet korinväriin ainakin kokeeks photoshopilla, hopeisia on jo joka nurkalla! :)
745 Turbo+ -90
LC HJ60 -83
LC HJ60 -84

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46) Vannekokeilua
« Vastaus #140 : 22.12.2012, 18:32:07 »
Ainakin jos on joku hipompi asetelma niin on sitten muuten semisti jäykkä tuo vaijerikytkin, nimimerkillä vakio 230et kytkytin vaijerilla. Tuo on vielä ihan ok, toki reilusti raskaampi kun nuissa muissa missä on nestekytkin, muttei mitenkään ongelmaksi asti.

Tarkotus olisi SRE-asetelma jossain vaiheessa laittaa.

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Poissa Ougi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 344
  • Hyvä vahva tukka
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46) Vannekokeilua
« Vastaus #141 : 22.12.2012, 19:26:57 »
Vanteisiin vaikka korinvärillä / vaaleammalla nuo reunat ja keskelle mattamustaa niin tulee vielä syvyys efektiä  ;)
Hyvältä näyttää ihan tolleenkin  :-*
>>> Go away n00b <<<

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46) Vannekokeilua
« Vastaus #142 : 23.12.2012, 05:12:46 »
Ainakin jos on joku hipompi asetelma niin on sitten muuten semisti jäykkä tuo vaijerikytkin, nimimerkillä vakio 230et kytkytin vaijerilla. Tuo on vielä ihan ok, toki reilusti raskaampi kun nuissa muissa missä on nestekytkin, muttei mitenkään ongelmaksi asti.

Kaikkeen tottuu  ;)
Mulla on SRE asetelma tossa kikottimessa ja omasta mielestä oli ainakin helppo käyttää.
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa FenixOmena

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 713
  • Ahdoin vähän huonosti ja nyt turbottaa.
    • UncleMikesGarage
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46) Katsastettu
« Vastaus #143 : 23.12.2012, 12:55:19 »


Tulevia kesävanteitakin sovittelin alle

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Eli 16" pellit kyseessä. Taakse tulee käännetyt ja eteen siirretyllä kehällä olevat. Aavistuksen saa näyttää rälläkkää kaarelle ja takajouselle.

iha ku omia vanteita kattelis :D

Poissa Bv2sella

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 51
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46) Katsastettu
« Vastaus #144 : 25.12.2012, 13:28:38 »
iha ku omia vanteita kattelis :D

Ihan sama fiilis tuli...

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46) Vannekokeilua
« Vastaus #145 : 04.02.2013, 20:55:37 »
Sunnuntaina liikeni sen verran aikaa, että nostin toisesta 740:pistä B200ET koneen halliin lämmittelemään. Kannenkin siitä ehdin irroitella ja kiertokanget todensin 13mm vahvoiksi. Viikko 8 on lomaa AMK:sta, niin silloin olisi tarkoitus maalailla kone ja niputtaa se uusilla tiivisteillä, jakopään hilppeillä ja vesipumpulla. Jos homma etenee suunnitelmien mukaan, on auto ajossa päivitetyllä tekniikalla 18.5 Ahvenistolla.

Loppuun pari kuvaa:

Moottorinostin



2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #146 : 04.02.2013, 21:09:55 »
Mikäs komia b18/b20 tuossa vieressä köllöttää?  :P
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #147 : 04.02.2013, 21:48:53 »
Mikäs komia b18/b20 tuossa vieressä köllöttää?  :P

B20 joo, muistaakseni 2,2 litraseks porattu, ruiskun kannella jota on pikkasen siistitty ja SU-kaasareilla. Moottori on menossa yhteen ikuisuusprojekti amaan, joka tuli hirveellä innolla purettua osiin muutama vuosi sitten ja pikkasen aloittettua hitsauksia. Saattaa olla, että kone istutetaan isän PV:n keulalle keväällä, niin ei mene hyvä moottori pilalle ajamattomuutta.  :)

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Poissa o_j

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1434
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #148 : 04.02.2013, 22:14:21 »
B20 joo, muistaakseni 2,2 litraseks porattu, ruiskun kannella jota on pikkasen siistitty ja SU-kaasareilla. Moottori on menossa yhteen ikuisuusprojekti amaan, joka tuli hirveellä innolla purettua osiin muutama vuosi sitten ja pikkasen aloittettua hitsauksia. Saattaa olla, että kone istutetaan isän PV:n keulalle keväällä, niin ei mene hyvä moottori pilalle ajamattomuutta.  :)

Tuosta b20:stä ei kyllä voi käyttää termiä "juuri remontoitu". ;D Tarvitsee yrittää tuossa viikon 8 lopulla tulla ihmettelemään tallille, vaikka oma loma onkin vasta seuraavalla viikolla.
745 Turbo+ -90
LC HJ60 -83
LC HJ60 -84

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #149 : 04.02.2013, 22:34:01 »
Tuosta b20:stä ei kyllä voi käyttää termiä "juuri remontoitu". ;D Tarvitsee yrittää tuossa viikon 8 lopulla tulla ihmettelemään tallille, vaikka oma loma onkin vasta seuraavalla viikolla.

Joo oliskohan kone tehty 2007 tai 2008  ::)

Teretulemast  :hello:

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron