Kahdentaminenhan tarkoittaa sitä, että alkuperäisten valojen rinnalle asennetaan toiset valaisimet, tuskin kukaan rupeaa talmuja värkkäämään autonsa perään alkuperäisten valojen viereen. Pinta-alasäännön turvin voi valot kahdentaa laillisesti jos pinta-alavaatimus täyttyy. Eli jos asennat seiskan perään päällekkäin kaksi seiskan alkuperäistä takavaloa ja piirrät suorakulmion, siten että molempien valaisimien parkit mahtuvat suorakulmion sisään ja ne peittävät 60% suorakulmion pinta-alasta ne tulkitaan yhdeksi valaisimeksi ja tällöin valoja ei ole kahdennettu. Vai miten luulette muuten onnistuneen noissa tuninkikipoissakin näkyneet pyöreät takavalot, esim. kolme erillistä valaisinta puolellaan, reunimmaisessa vilkku ja parkki, keskellä parkki ja jarruvalo sekä sisimmässä parkki ja sumari? Tai rekkojen vastaavat takavalot, monta valaisinta rinnakkain. Ratkaiseva homma tuossa sumarin muutamisessa parkiksi on edelleenkin se puuttuva e-merkintä.