Noniin, tämäkin asia saanut ratkaisunsa. Vika oli siis mitä ilmeisimmin kaasuläppäkotelossa, joka nyt on vaihdettu. Selvästi paremmin tuntuu auto vetävän ja tuo "vaihdelaatikkovikakin" parantui tuolla kotelon vaihdolla. Ilmeisesti viallinen läppäkotelo sekoitti jotenkin vaihteiston vaihtamista ja vaihtoi vasta normaalia isommilla kierroksilla ja pienen nykäyksen saattelemana.
Jännä miten nuo oireet olivat erilaisia kuin suurimmalla osalla, mitä nyt täältä lueskellut. Auto ei esimerkiksi mennyt kertaakaan vikamoodiin vaan pystyin koko ajan ajelemaan kutakuinkin normaalisti ja välillä tuntui, ettei mitään vikaa olisikaan.
Kotelon tilasin englannista, vaikkei siinä ilmeisesti yhtä hyville palkoille pääse mitä joskus aiemmin on päässyt. Hintaa tuolle osalle tuli kaikenkaikkiaan n. 450€ vanhan kotelon pantin jälkeen. Uskon ja toivon, ettei tätä enää minun omistusaikana tarvitse uudestaan vaihtaa.

Tässä taas yksi kaasuläppäkotelo topic, mutta ehkä tästä on hyötyä joskus jollekin muulle saman asian kanssa painivalle
