Et ilmeisesti siis kykene todistamaan tuota väittämääsi, kun täytyi heittää homma ihan leikiksi tuolla castrol:lla
Eipä minulla ole asiaa tarvetta todistella, enkä sitä voi tehdäkään ja aivan viimeisenä rupean asiasta väittelemään netissä.
Sain tiedon, kun selvittelin, että mikä olisi paras öljy ko. auton vaihteistoöljyksi.
Asiaa oli kysytty kahdesta eri paikasta ja asiaan oli saatu aiemmin mainittu vastaus.
Jos joku pystyy tuon asian kumoamaan, niin se olisi jopa toivottavaa, ei minulla ole asiassa penniäkään kiinni. Ainoa asia, mikä minua asiassa kiinnostaa on se, että mikä öljy sopii parhaiten auton vaihteistolle.
Oma näkemykseni asiaan on se, että Volvo todennäköisesti purkittaa sitä öljyä, mitä kulloinkin sattuu halvalla saamaan, kunhan se täyttää vaatimukset. Omakohtaista kokemusta asiasta on merkkihuolloista, joissa moottoriöljyksi on kelvannut neste/teboil, vaikka joka paikassa Castrolin ja Volvon symbioosia hehkutetaa ja asiakkaalle sellainen mielikuva luodaan, että Castrolia koneeseen laitetetaan. Eipähän tule enää merkkihuolloissa käytyä (asiaan nyt vaikuttaa moni muukin asia).