Jaa, täytyy ottaa siis sieltä. Tänään ei ehtiny/jaksanu/pystyny tekemään asialle mitään, vaikka aamukahdeksalta lähdin tallille ja äsken palasin kotiin, melkein koko päivän satoi, ja iltasella kun alkoi hieman kuivua täytyi ajaa puoleen polveen päässy nurmikko äiteellä, jossa tallikin on. Tulipa siinä otettua sen verran monta neuvoa antavaakin että jäi Volvokin sinne, täytyy huomenissa mennä asentelemaan se mittari kun ilmoitin etten jaksa lähteä sukulaispojan synttäreille huomenna...
Mut miks siellä jakopään puoleisessa letkussa olis eri paine kun tuossa merkityssä? Tietystihän jonkin verran virtausta siinä saattaa olla, mut vaikuttaako?
Toinen mitä mietin, että tietääkö kukaan sanoa, minkälaisia arvoja öljyn- ja ahtopaineesta kuuluisi saada? Olettaen että asennukset sujuu hyvin, pitäisi ns. oletusarvot saada heti, koska koneen pitäisi tällä hetkellä olla kunnossa.
Ja kolmas: mites tuollaisessa vehkeessä pystyis hiukan nostamaan ahtoja, ja tarviiko sen jälkeen tehdä mitä kaikkea muuta? Kaverin pikkuveli puhui jostain bleed-venttiilistä jolla vois huijata ahtoja ylös, mut eikös silloin tarvii lisätä myös syöttöä, ja miten se tehdään?