Tommone viritys projekti ollu jo jonkin aikaa vireillä, mutta nyt vasta uskaltautunut kirjottelemaan siitä. Autohan oli ehjä ja hieno kun sen ostin, mutta eihän se semmoisena ole pysynyt.. Virittely sai alkunsa ihan perus lastuttamisesta, vapaavirtaus suodattimesta ja omatekoisesta loppuputkesta. Sitten koneesta meni kiertokangen laakerit ja kampiakseli oli aikalailla entinen. Autohan on italiantuontimalli 2l t5 joten päätin sitten hommata kokonaan toisen motin ja se oli sitten 2.3l. Tämäkin motti oli vähän siipeensä saanut eli yhdestä kiertokangesta oli mennyt laakerit joten kampura meni hiottavaksi ja tuli uusi kanki sekä uudet runko- sekä kiertokangen laakerit. Samalla sylinterit tuli hoonailtua ja kantta vähän viilailin.
Ahdinkin päivittyi kiinalaiseen, malliltaan wr480. Putkistoa tietenkin piti muuttaa eli tilan puutteen vuoksi downpipen ekat kaksi mutkaa 2.5" (turbon lähtö 2.5"), jonka jälkee 3" kahdella läpivirtaavalla vaimentimella ja kylkiputki takaoven jälkeen

.
Alustalle ei tehty muuta kuin madallusjouset vaihdettu joista vielä takaa otettu pois pari kierrettä per jousi.
Suunnitelmat tietenki on kovat, niin kuin asiaan kuuluu..
- mega 2 3 levyllä pitäis tilata heti kun rahat antaa periksi
- isommat suuttimet
- cop:it eli joka tulpalle omat puolat
- keruu säiliö konehuoneeseen sekä toinen bensapumppu siihen (bosch -044 tai walbro 255)
- e85
- h-profiilit... maksaa..
- vanhat tukivarret joihin uretaani puslat
- isommat levyt eteen (302mm) mistä niitä satulan kannattimia saa!?
- hx40 super ja sitä varten joko itsetehty pakosarja tai valmis
semmosta.. auto on oikeasti sitten ruma, sitä ei tarvii kertoo, ei vaan kiinnosta toi ulkonäkö tällä hetkellä, panostan moottoriin sekä alustaan. Rumia kuvia piakkoin..