Menohalut paranivat, kun otti jesarit pois immusta

Jesarilla vähä parannettu ilmanputsarin sopivuutta siis..
Tarttis vähä tohon bensapuoleen tehdä parannuksia. Mitäs raati olis mieltä toteutuksesta, et sais isommille suuttimille aineen riittämään:
-tehokkaampi pumppu tankkiin
-vakio pumppu tankissa + välisäiliö konehuoneeseen + 2. pumppu konehuoneeseen (-044 bossi/255 walpro)
-vakio pumppu tankissa + välisäiliö takaluukkuun + 2. pumppu takakonttiin
-vakio tankki pois ja turvatankki takaluukkuun + pumppu + välisäiliö + pumppu
Ehdotelkaa! Itse olen ollut tuon välisäiliön ja toisen pumpun sijoitusta konehuoneeseen miettinyt, mutta tuleekohan kuinka räpellyksen näköinen. Mitäs letkua kun e85? Jos tulee turvatankki tai välisäiliö takakonttiin ni menis noi polttoainelinjatkin uusiks.
Edit:
Irtos sit kiihdytyksessä öljynlauhduttimen letku.. Menee hermo noihin paskoihin liitoksiin

Olikos kuka laittanu näihin tinakoneisiin erillistä öljyjäähyä? Pitäiskö lähdöt ottaa alkuperäisestä paikasta vai öljynsuodattimesta ryöstää?
