Asioitten selkeyttämiseksi kannattaa kertoa ensin auton tiedot niin on helpompi vastata 
Jos sulla on m46 laatikko niin se SRE -763 asetelma vakiolevyllä, menee bolt on ja pitää mainiosti pikkuvirityksillä. Jos sitä levyä on nyt luistatettu niin kannattaa tarkistaa sen ja vauhtipyörän kunto. Poljin muuttuu hiukan jäykemmäksi mitä vakioasetelmalla.
Jos m90 niin asetelmaksi SRE -712, tai sitten pottapyörä+763+diesel m90 levy.
SRE -763 pitää varmasti sen mitä M4x -sarjan laatikot kestää, eikös SRE 763:lle luvata 600Nm vääntöö, mutta käytännön kokemusten perusteella kuullu, että ainaki se 400Nm kestää jatkuvaa vääntää vakiolevylläkin. Eli kyllä se "vähän" isommillaki virityksillä kestää. Siitäkö menöö ylöspäin niin alkaa vakiolaatikotki antautua..riippuen tiesti käytöstä ja laatikon kunnosta. Ite en ainakaan alkanu kikkaileen deekun kans millää vakioasetelmilla tai sintterilevyillä, ku tiedän että kumminki jossain vaiheessa se alkaa luistaa. 763 ei oo kallis 300€ +pk Virtala Racing:ltä.
Eli niinku
miikel sanoi, jos pottapyörä löytyy tai on halvalla löydettävissä niin SRE -763:sta vaan uuden vakiolevyn kera, ei kannata alkaa kikkaileen.
