0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Kuinkas löytyykö täältä kenties ketää joka olis muutoskatsastanu nuota motonetin jousia 850 farkkuun? (Itsellä TDI mutta en tiedä onko juuri väliä?) Käyttökokemuksia olenkin jo kysellyt YV:llä muutamilta mutta tuntuu että juuri kukaan ei niitä muutoskatsasta Näillänäkymin niillä olisi tarkoitus mennä edes vähän lähemmäs maata alustavasti, katsoo sitten kun budjetti antaa paremmin periksi että pitääkö mennä enemmän ja kalliimmin.
Ei oo vielä katsastettu eikä ole 850 mutta mulla sellaset on.Sun ei tarvi kuin lyödä alle ja muutoskatsastaa. TUV paperia et tartte. S/V70 vasta tarvii.Eli kun metsästät mun auton kuvat niin näet kuinka paljon madaltaa.Ja pidä kiirettä, ne voi loppua. http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=67-6232
Katsoinkin viimeksi aamupäivällä että ei näytä paljoa olevan jäljellä, pitänee katsoa jos leiman saa kertalaakista eikä tuu yllätyskuluja niin jos ens kuussa hommaisi 850:kö ei tarvitse edes TUV-papereita muutoskatsastukseen?
Ei siinä ole mitään ongelmaa kunhan ei ota mihkää kiinni missään tilanteessa. Paksummat kääntymisen rajoittimet jos kääntäessä ottaa kiinni. Itelle tarvis kans vähän rajotella kääntymistä. Ja ei tarvi niitä lappuja koska ei ole tyyppihyväksytty auto.
Harmittaa kun muistaakseni volvolandian puolella oli pitkästi tekstiä 850 vanteista ja renkaista että mitkä mahtuu pyörimään mutta en kerinnyt lukea kaikkea ajatuksella ennenkuin sulkivat, 17" vanteita pienellä huulella olen ajatellut heittää alle ja ilmeisesti 215/45 kumit olisi semmoiset mitkä pitäis mahtua kääntyilemään ongelmitta tuollaisessa miedosti madalletussa autossa? (eli siis vakio iskarit ja nuo lesjöforssit)
Mites saan matalaksi 850 kartanoa vm.95 jossa takana nivomat?? onko kauhee projekti vai löytyykö joltain joku kotikonsti..tolla korkeudella meni mummokin eslallaan alta
Ei mikään pakko ole..
Näin sitä pienessä päässäni mietin mutta hyvä että sain varmistuksen,kiitoksia..sitten coileja tilaamaan