FK ja GM -60mm jouset ei sovi vakioiskareihin edessä ollenkaan, koska jousi on niin lyhyt.
-40mm jousi on vielä ok.
kyllä fk ainaki vielä meni kasipätkä farkkuun alle ellei sitten mulla oo jotkut lyhyemmät iskarit alla, mitä suuresti epäilen, eikä ainakaan pohjaa..mutta tuskin optimaalisin vaimennus on
tarkoitus kyllä hankkia lyhyemmät tapit mutta tyyppäsin alle jouset noilla ettei turhaan tuu hankittua iskareita jos jousien madallus ei miellytä.
ainakin tosta fk 60/40 satsista kannattaa takajousista raapasta kiekka pois ylhäältä jos ei halua mitään kovin paljo pers pystyssä kulkevaa maatalouskonetta

kiekan poistollakin jäi taaksekkin se 32cm kaaren reunaan mikä on edessäkin mutta näyttää siltä että auto olis hieman perspysty, johtunee korin muodoista (mistä vitun muodoista tollasessa laatikossa nyt pystyy puhumaan

)
mutta niinkuin jossain välissä totesin niin ei kyllä volgasta mitään lowrideriä ihan pikkukummassa saa tehtyä

, siihen kannattaa valita joku muu merkki.
yksi pieni homma ilmeni tolla setillä, ihmettelin jonkin aikaa kun ajaessa parkkipaikalle ratti linkussa piti aika vittumaisen kuulosta narahtelua renkaiden osuessa monttuihin tossa yks päivä sitten aloin tutkimaan mikä sitä mekkalaa pitää ja syyksi paljastui että nyt käännön rajoitin rauta (vaimikäsenyton) ei osukkaan tukivarteen vaan sukeltaa tukivarren alle ja se aiheuttaa narahtelun

kannattaako vaivata sen enemmän päätään, eli kuuluuko homman luonteeseen vai pitäskö tehrä jotain
