Kyllä tuo herra harmaahatun ysi on jo nykyisellään todella nätti!
Meinaat, että kouvolan korottajat iskevät?

Iskivät jo, eikä
kaduta!

No, terhakampia etujousia ei mätänetistä omaan ysiin löytynyt, niin tänään sitten laitettiin alle korkeapainekaasut eteen. Takanahan on jo kuormajouset yms. korotukset!

Vähän offina, omaan ysiin tänään vaihdettu, jarrukilvet, iskarit ja yläpään strutit (laakerit&kumit), repsikan puolelta meni napakin vaihtoon.
Notta, kävin sitten vetäisemässä seisovan kilometrin yön pimeydessä ja mukavastihan tuo alusta alkaa toimimaan vähän kovemmissakin nopeuksissa noilla korotuksilla!

Tehoa vain uupuu....

Siinä jää tontitetut, pörisevät, german-look vanteilla varustetut härvelit jo matkalle mahastaan kiinni, kun pohja raapaisee asfalttia hitusen kovemmissa nopeuksissa noissa suomalaisten teiden heitoissa.
Normaalikorossa oleva Ruotsalainen pikatraktori vain katoaa horisonttia kohden jättäen aldehydien hajun (määrä riippuu etanolin määrästä) ja terhakkaan pikku-puhinan säestämänä ilman korvia repivää pörinää. Eikä se ysin korikaan ala suhista kuin siellä yli 200km/h nopeuksissa....