Tänää tuli vaihettua kaikki iskarit uusiin, eteen tuli kaasut ja taakse luultavasti tavalliset,
ihme ja kumma ettei ollu mitää suurempii ongelmia, etuiskarit on varmaan joskus
vaihettu ku olivat monroet?
Seuraavaks pitäis enne kesää (katsastusta) vaihtaa molemmat raidetangonpäät, alkaa
olla vähän molemmissa väljää, ja oikeen puoleisesta tuli vähän vettäkii ulos takasin
tolppaan taistellessa
Illalla pitää koneella vielä laittaa kuvaa miltä kesällä uusitut etujarrulevyt näyttää,
okei yli kymppitonni rullattu jo, mutta silti vasurissa ei oo mitään uria ja oikeessa on,
jotai paskaa tainnu talvella olla välissä, vinkuminekii hiljennetty taas toistaseks kyseiseltä
puolelta herkistelyllä ja palojen hiomisella
Vasen

Oikea

Ihme urat jättäny joku roju tuonne

Lauantaina saa autoon pitkään kaivatut ikkunatummennukset takalaseihin

Edulliseen hintaan, halvempi olis ollu tehä ite, ovien laseihi olis sinällää helppo, koska
kuitekii tarkotuksena purkaa ovipahvit kesän tullen, mutta takalasi oliskii sitte ihan
eri asia väkertää siellä suuressa tilassa, tässä kohtaa loivemmassa kulmassa olevien
takalasien omistajat voi olla hiljaa

Vaihelaatikon vaihto oottaa kanssa kesää, uusvanha m47 oottaa paketoituna tallissa,
josko sillo kävis pakkivalot toimimaa, jos ei, sitte pitää lähtee purkamaa johtoja näkyville