Alustan nivelet,jarrut ja päästöt tahtoopi olla ominaisuuksia jotka hyvä tarkastaa
>nuo kun olen tehnyt niin useimmiten natsaa.
>jos insinööri jääny "ilman" aina löytyy jotakin jos vanhempi auto jos ei niin joskus vahva epäily tehdystä valon "suuntauksesta",lampun rikkoutuminen jne.. (oli pölyssä käden jälki suuntausruuvissa? vaikka tsekkasin valot seinää vasten lähtiessä)>saatiimpa uusintanäyttö rahaa ja menetetty rääväsuu asiakas

.
>Paras vedätys oli 124 mesen valojen tarkistus(kirkkonummella)> moottori sammutettuna ja vielä säätää yritti >toinen näytti oravia sen jälkeen

.>nousevat ajokorkeuteen vasta kun moottori käy.
Volvoissa jostain syystä päästöt toistuvasti hylkyjä 740D, ja 850 aina konttorilla mitattuna hylky ja kerran oikein ajokielto> kun mittauttaa puolet halvemmalla korjaamolla ja valmiin paperin vieny tuo leima tullut joka kerta.