Lohkon sivulla oikealla puolella on aukko josta saa turbiinin pultit auki. Muistan joskus nähneeni jonkinlaisen peitelevyn siinä, mutta ne ovat olleet harvassa.
Etuputken irroitus pakosarjalta ja katalysaattorin jälkeisestä liitoksesta antaa tarvittavaa lisätilaa koko hommalle. Öljynkierron putket voivat olla hyvinkin tiukassa laatikon kyljessä, joskus on tullut irrotettua linjat syylärin päästä ja ujutettua ne konehuoneen läpi laatikon mukana. Vaihteiston kiinnityspultit lohkoon ovat päällä ja alla takaapäin avattavat, sivuilla edestäpäin joista vasemmalla kaksi ja oikealla kolme. Vasemmanpuoleiset pitää avata lenkillä ja sen kaveriksi räikkälenkki. Kaikki pultit ovat 14mm kannalla.
Stefan saaminen pois vaatii kohtuullisen jämäkkää työkalua kampeamiseen, mikään veltto "kiinaruuvari" ei riitä. Alunperin stefa on normaali, mutta niihin tuli aikanaan vuotamisen takia tilalle sellainen jossa pintapuolella on lisäksi huopa. Riippuen kilometreistä, ei sitä ole vielä välttämättä vaihdettu uudempaan.
Kannattaa tarkastaa myös ettei pakonokan takastefa vuoda.