Hyviä kommentteja
Eli volvon navat ja porschen levyt niin täytynee aikakin ostaa jarrulevyt jossain ns irtokeskiö jotta voi käyttää volvon navassa olevalla jaolla (wilwoodilla näytti olevan mutta suolaisia 230€ zipale)..ja sitten teettää ne keskiöt. levyt 299 ja 318 millisen eli Porschen pienet vakiokoot.
Täytyypä harkita tätä vielä ...tossa 911 SC projektissa jota pikkuhiljaa puuhastelen on 996TT:n jarrut ja isot levyt ja nämä volvoon alunperin ostetun vähän pienemmät. brembo family b ...osaatko sanoa minkä vuosien 911 turboissa ? tuo vauhtivolvoreferenssi oli hyvä
Niistä vauhdeista ei vielä tiiä mutta toivottavasti jonain päivänä kyyti on kauhia 
Tarviiko levyjen olla irrotettavilla keskiöillä? Jos joudut jokatapauksessa tekemään satulankiinnnikkeen itse niin voisit katsella vakiolevyjen tarjontaa vähän suuremmassa skaalalla..
Brembon nelimäntäsatulat sopii tavallisesti ~30mm rajoissa eri kokoisille levyille. Ärrä volvon etu brembot menee ainakin 310...335mm levyille. Eli sopisko sulle eteen esim. S60 T5:n(28mm) tai V50 T5:n(25mm) levyt jotka on 320mm.
Tuo family-b on siis vain tuon rungon malli ja sille löytyy brembon sivuilta mittapiirusteukset. Sen tunnistaa helpoiten siitä että se on pienen brembomalli jossa lohkot yhdistävä jarruputki on vedetty satulan ulkopuolelta. Family-a:ssa kaikki poraukset on tehty rungon sisälle, sitä ei saa yhtä suurilla männillä mutta sopii lähes yhtä isoille laikoille, ainakin 330mm menee vielä.

