Samat huollot olen itsekkin tehnyt + kaasuläppä, tyhjäkäyntisäädin, maadoitukset, yleismittari mittaukset ja paljon 98e:tä

Ei tunnu vika lähtevän. Eikä vikakoodeja ikinä tullut ja oma postaukseni:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=10457Itsekkin veikkaan lambdaa, kun vuosi sitten koitin paikallistaa ottamallla lämpötunnistimien johdot + lambdan pois ajon ajaksi (käyvät silloin vika asetuksilla eli asetukset ovat kuumalla/normaali lämmöille), niin pientä parannusta tuli. Vaikea sanoa, koska tuo nykiminen oli tuolloin todella pientä. Nyt on huomattavasti inhottavampaa ja itselläni on sellanen aavistus että tämä korostuu lämpösillä ilmoilla ja kun auto on kuumana. Auto toimii muuten täysin moitteetta ja päästöt OK.
Minulla nykiminen näkyy vain tasakaasulla siinä 2000rpm kohdilla ja varsinkin 60km/h nelosvaihteella. Pitäisi tuossa kokeilla vielä kun taas jaksaisi perehtyä ottamalla pelkän lambdan pois kesken ajon.
http://www.newssit.com/viewtopic.php?p=659103&sid=0f3b58ff5431118abb7313383c25c67d Tuolla on vähän samanlaista vikakuvausta mitä minulla

Pitäisi kai ostaa tuo aito bosch lambda UK:sta reilulla 80€
Kampiakseli tunnistimesta en tiedä miten se vaikuttaa, mutta varmisti joku tietäjä näillä foorumilla liikkuu
Toinen mikä on käyny mielessä, kun tulppia hain volvolta.. Myyjä sanoi, että joskus riskaa nuo suuttimen/ruiskun tunnistimet (Hankalampi mittailla ainakin 2.0 koneessa)
-suutin, bensanpaine tai pumppu, imuvuoto, venttiilin väljykset (villi veikkaus) mahdollisia.. Jos vika selviää niin ilmoitatko tänne, itse koittanut saada vikaa pois kohta 2v..