Vissiin olet ennenkin "askarrellut", työnjälki nimittäin aika priimaa... 
Omaan silmään yksi Suomen hienoimmista turbo-lankuista 
Hiljaiseksi vetää... 
Jonkiverran on tullut pelattua kaikenlaisen laitteiston kanssa muksusta saakka, kun vaari oli sellainen "osaa kaikkea" tyyppi. Tarttui sitten itseenkin.
Kiitoksia palautteesta. Hienoa kuulla, että on jonkun mieleen. Täytynee kesällä ottaa parempia kuvia taas kun saa ulos tallista.
Ensin huvitti puupölkky ja pukit eli perinteistä harrastusta, mutta hästens aiheutti naurut 
Hieno on autosta tullut ja harrastetilakin muuttunut paremmaksi.
Vielä aikajana kuviin liittyen, kuinka kauan autoa on rakennettu? Ja onko rahanmenoa laskettu, muuten kuin "kaikki on mennyt" periaattella?
Joo eka kimppatalli Tampereella oli jotain helvetin kauheaa. Sinne murtauduttiin kaksi kertaa ja auto vedettiin paskaksi, lasit rikottiin, valot rikottiin, kyljet puhkottiin ruuvarilla yms. Samalla vietiin kaikki sähkötyökalut. Kiitoksia Ollille, joka jaksoi aina vaan harrastaa siellä mun kanssa. Opiskelijalla ei ollut kauheasti parempaan varaa. Sitten onneksi saatiin tilat ylöjärvelle, jotka oli ihan yleelliset noihin verrattuna ja myöhemmin muutin Huittisiin ja rakensin samaan vaivaan pirtin pihalle 99m2 tallin, johon hommasin sitten ajan kanssa kaiken tarvittavan. Nykyään on sorvi, tig, mig, pylväskone, prässi ja kaikki mahdolliset perus työkalut mitä tarvii niin käsi kuin paineilmakäyttöisenä. Autonosturikin helpottaa kivasti. Tallikin tuli ite tehtyä pitkästä tavarasta ja piirustuksetkin väänsin ite cadilla. Arvostaa paremmin ite kun tekee ite

Aikataulu on ollut aika vapaa. 2005 taisin tuon auton ostaa ja siitä sitten aloin pikkuhiljaa parantelemaan. Ei ollut aikataulua vaan tavoite oli harrastaa ja kuluttaa aikaa. Taisi olla ekaa kertaa tiellä auto 2007 tai 2008.. Sen jälkeen parannuksia tehty lähinnä bensapuolelle, jäähdytyspuolelle ja alustaan. Kaikki mitä oli kertaalleen tehty on tehty toiseen tai kolmanteen kertaan ja hiukan paremmin. Rahaa on tosiaan kaikki palanut. Taisin lopettaa laskemisen 13 000 euron jälkeen, ja kuten Bamsekin totesi.. "mulla on vaan vanha volvo" Eli harrastuksen kannalta antoisaa, mutta paskin sijoitus ikinä. Tärkeintä on se, että on hauskaa ja tekee jotain itelleen. Ite itelleen eikä teetä kaikkea..
Olli on ollut Tampereen aikana paljon mukana apukäsinä kun omat ei ole riittäneet ja Huittisissa sitten Arto Siilo DX corolla S. Muuten on kaikki tehty ite ja maksettu ite

Tosin auto ei enää pääse hästensille

Voi niitä aikoja.