Itse kyselin tiivistekeskukselta noita tuplahuulistefoja ja sieltä kerrottiin, että sen toisen huulen tehtävänä on ainoastaan pitää pölyt pois sieltä öljypuolelta. Lisäksi mainitsivat, että kampiakselilla lämmöt nousee sen verran kierrosten myötä, jotta pitäs olla silikonitavaraa (tiedä sitten mitä noi tupla huulet on) ja ylipäätään hetken kosmeettinen korjaus olis kuulemma toi tuplahuuli. Tää noin omien stefasäätöjen (tosin jakopään puolella) kohdalla ilmi tullutta. Tietty jos on olemassa oikeat tuplahuulistefat tuohon tarkoitukseen, niin miksi ei. Sitä voi tosiaan sovitella eri kohtaan tai sitten laittaa semmoisen eri levyisen tiivisteen (jos semmonen mahtuu sinne), jossa se huuli osuu uran ulkopuolelle. Esim. itse hain siniseltä ekat tiivisteet ja ne oli millin kapeammat kuin tarvikeet. Lopulta (kaiken sähläämisen ja säätämisen jälkeen) sain nokan pitämään millin orkkista leveämmällä payenilla.