Onko kardaani mittarivaijerittoman M47:n perästä? Jos ei muuta niin tuo jatkopala toimii.
M18x15 mutteri ja sen hitsaat putkeen, muuta ei tarvii lambdalle.
Moottorintukikumi siinä oli. Laatikon tukijalasta pystypultti lyömällä pois ja tukikumin pultti tilalle.
En vaihtais pultteja tai kannentiivistettä. Toimivat kyllä vielä. Pultit tietysti sillä varauksella, ettei ole kovin ylikiristetty ja venyneet sen takia. Jos pultit haluaa välttämättä uusia, ostaa vitoskoneen sarjan ja käyttää kaksi vanhaa.
Enpä kysyny oliko mittarinvaijerittomasta.
Mennään sitten samoilla pulteilla ja tiivisteellä. Pultit oli Elringin ja tiiviste Victor Reinz.
Konetta soviteltu lisää ja moottorinkannakkeita tehty. Ei kehtaa kyllä kuvaa laittaa

Toinen tuli kokonaan 8mm materiaalista ja toinen tuli sitten 10mm, 8mm ja 6mm tavarasta. Projektin valmistuminen menee ensi viikkoon, kun
Cake pääsee kouluun vetämään kunnon saumat niihin. Tänään pitäis vaihteiston kannakepalkki muokata ja tiistaina tulee sopiva kardaani.
Tässä pitää vklopun aikana purkaa toi kone ja kasata uudelleen. Kattelin videoita ja alakerran pitäisi pyöriä herkästi, mutta kuinkas herkästi nokat pyörii? Vähän koitin kädellä kääntää niin eipä liikkunu yhtään.
On tää kyllä aikamoine projekti tälläselle ensikertalaiselle

Vielä aikataulu aika tiukka niin asettaa omat haasteensa, mutta eiköhän se iloksi vielä muut jos/kun pääsee ratin taakse
