Vetäsee pensselillä aluks rostexin ja sen päälle minarolin. Pelkkä minaroolikin kestäis, mutta ei siitä rostexista haittaakaan siellä alla ole. 
Kuinkas paljon maalia tarvitsee? Tuskin tuota 1L purkkia isompaa ainakaan?

Riittääkö jopa se n. 0,2L?
E: näyttäis maalin riittoisuus olevan 12m
2/l eli riittää pieninkin purkki.
960 ohjaustehostinlinjassa ainoa paikka jossa klemmari on alunperin, on paluulinjan liitoksessa tehostajansäiliöön. Paluulinjan tekeminenhän on yksinkertainen juttu koska siellä ei painetta ole. 240 tangossa molemmilla linjoilla on banjot kuten 960:ssä. Ottaa päät irti ja käy teettämässä painelinjaan uuden letkun väliin. Paluulinjan voi tehdä klemmariliitoksilla jos siltä tuntuu.
Vauhtipyörää varten on kampiakselin päässä ohjuritappi. Asetelmassa ei sen kummempia ole kuin missään tahansa muussakaan, keskitystapit reikiinsä ja paikalleen.
Pitääpä huomenna tutkia lisää tuota 960 tehostimen säiliötä. Varmaan jostain hydrauliikka liikkeestä saa teetettyä näitä putkia? Esim. hydromarket?
Tuosta kannen pinnapultista kyselin aikaisemminkin täällä ja vastaus että saa pulttikaupasta. Pitäisi varmaan hiukan tietää mittoja ennen kuin lähtee kyselemään. Minkäskokoinen siis tommonen pultti on? Tuli myös mieleen että irrottaisin tuosta ylimääräisestä kannesta pultin ja vaihtaisin sen tuohon ehjään

. Kahden mutterin avulla noi kaiketi lähtee?
E2: Oon käyttänyt moottoria kasatessa Volvo 850 alfamerin arvoja ja eikös noi päde tähän kutoskoneeseen kanssa?
E3: Minkäslainen lambda anturi tähän käy, jos sitä hankkis uuden, kun tuntuu olevan ruostuneen kiinni tuohon kattiin... Motonet tarjoaa useampaa eri versiota.