porasin reijän hukkaportin letkuun, ahdot nyt 1,1bar. enempää ei uskalla nostaa ennenku on se bensanpaineensäädin hommattu ja tuo vakio OP heitetty mäkeen.
pieni reikä oli downpipessä, tuo tuli samalla korjattua ja auto muuttui heti jo senkin takia ihan kuin toiseksi autoksi. äänimailma ja tuntuma muutenkin kun ei ploosaa ilmaa niin ruman kuulloisesti siitä alkuputkesta.



niin ja olin jostain lukevinani/kuulevinani että olisi pitänyt hio tuosta pakosarjasta tuo huullos irti kun ei kuulemma sovi mitsu siihen. että garrettilaiset vaan käy tuommoisen huulloksen päälle, no ilokseni huomasin että eipäs tarvitsekkaan hio, hyvin istu mitsu siihen.


tuon verran on tyhjäkäynnillä paineet, vas. ahtopaine oik. ohjauspaine

ja siellä se kököttää


auton käyttäytyminen muuttui niin monelta osin aivan toiseksi, ei tosiaan tunnista samaksi autoksi.
-alkaa heti ahtamaan kun rupeaa kiihdyttämään

-konehuoneen lämmöt laski varmaan yli kymmenellä asteella (koska pääsi suurista pakopaineista eroon)
-ei tartte enää ajaa kokoajan flekti päällä pystyy ajamaan ilman, eli lämmöt pysyy hienosti aisoissa
-ääni mailma
-tehot
-yleisfiilis
-ei tule pakokaasut enään sisälle (turbon laipan väli tais vuotaa ennen, ja sitten se armoton reikä downpipessä)
ymym...
lähti vahinhossa mutkassa äsken perä altakin kun en ollu tottunu että lähtee vääntämään noin alhaalta

(viimeviikolla tartti vielä kytkinpommia antaa

)