jako on sama kuin oli viikko sitten vanhalla turbolla, enkä mittarin letkuihin tai muuhunkaan koskenut. (tulee imusarjasta eli ei käynyt edes irti)
VX3 nokka, säädettävällä nokkapyörällä
ja kyllä mittari oikein näyttää, kyllä sen äänestä kuulee kun on 3" turbolta taakse asti niin alkaa nollassa vislaamaan mukavasti.
E: mitään vikaa ei siis sinänsä ole, kaikki toimii kuin unelma, mukava ajaa kun ahdin heti mukana jne.. kunhan ihmetyttää että miksiköhän se noin oikein käyttäytyy vaikka ahdin vaihtui isompaan, luulin että kävisi vähän päin vastoin.
E1: tuossa tein vähän listaa mitä kaikkea vanha omistaja on tälle tehnyt
K-jet
Kone on b21et, sylinterit porattu 1mm ylikokoon, männät ja renkaat uudet.
Vauhtipyörää sorvattu ja jyrsitty -2kg tasapainoitettu kampiakselin ja hihnapyörien kanssa.
Laakerit ja kytkimen osat uusittu
Kansi on 530 ja siihen tehty perus kansiremontti
Nokka-akseli on vx3, säädettävällä nokkapyörällä
GLT imusarja
940:n pakosarja, laippa portattu T3 laipan muotoiseksi
Armottoman kokoinen cooleri
3" putki turbolta taakse yhdellä vaimentajalla
23mm etuvakaaja ja 25mm takavakaaja
Edessä ATE Powerdisc jäähdytetyt jarrulevyt ja EBC Red stuff jarrupalat
Orkkis iskarit & taakana sasch:n kaasuiskarit ja joka nurkkassa Lesjön madallusjouset +uutta niveltä, laakeria puslia ym.
Tukivarret vahvistehitsattu