Eipä lähtenytkään käyntiin

Hörähtelee välillä mutta siihen se jääkin....
jakopää tuli kasattua niitten hihnassa olevien merkkien avulla, nokkapyörä ja kampuran pyörä osui myös auton omiin merkkeihin. Eli ei tässä uutta venttiili vahinkoa ole käynyt.
Mutta arveluttaa kun öljypumpu/virranjakajan akselin pyörän merkki pitäisi muistaakseni olla kello kolmessa. Niin kun se nyt on kasattu jakohihnassa olevien merkkien avulla niin tämän kyseinen pyörä ei jäänyt kello kolmen asentoon, vaan hivenen yli, ehkä noin puoli neljään.
Olis voinu kasata ilman jakohihnan merkkejä vanhaan tyyliin mutta tuo öp/virranjakajan pyörän merkkiä ei löydy kymppisarjan jakopään takasuojasta, niin päädyin hihnan merkkeihin.
E: ja uskalsin kokeilla koska tosiaan nokkapyörä ja kampuran pyörä kuitenkin osui kohdilleen. nyt taitaa siis vain tulla kipinää väärään aikaan, pimeä tuli taas ja armoton vetutus niin piti lopettaa ja jättää homma tähän tänään
E1: kaikki muu tuli jo kasattua ja sitten vasta todettua tämä,
niin muistaako joku tarviiko mun nyt purkaa muuta kuin jakopään suoja pois että nään yläkuolokohdan merkin osuvan kohilleen, sitte ei tarttis tosiaan purkaa ku se ni sais kiristimen löysälle ja käännettyä sitä väärässä ajassa olevaa pyörää siihen kello kolmeen, huomennahan sen toki näen itsekkin mutta näin yö unien kannalta olis kiva tietää, saahan sen toki tulpan reijästä jollain tikullakin ykk:hon, mutta ykk:ssa taitaa kampuran pyörä pyöriä muutamia asteita ilman että mäntä liikkuu mihinkään, eli ei se aivan tarkasti niinkään menisi
