Pitkällisten ja hartaitten kahvikeskustelujen tuloksena seuraavaan "stageen" tulisi seuraavaa:
-samat m-kanget ja et:n takomännät tasapainotettuina ja ultraäänipestyinä
-"uusi" kampi, kun tarkemman tutkimisen jälkeen pientä hiertymää löytyi siitäkin, kaupat tästä jo sovittu
-uudet kk- ja runkolaakerit
-kanneksi tarttis metsästää 531 nokaksi K
-ahdin + pakosarja = ? (sarja todnäk mallia homemade)
-ohjaukseksi mega näillä näkymin + oheishilppeet... (mm. suuttimet, lambda)
Mietinnässä oli b23 hiotulla akselilla ja b2XX veivein ja mäntineen (b25), mutta ei palvellut ajatusta että tää olis kesällä ajossa taas

budjetti haraa vastaan... Pitäs silti tää "b23et" aihio olla +400hv tehonkeston puolesta, jotenka riittänee toistaseksi

Koulua ois 4kk jäljellä jonka jälkeen pääsis ansaistsemaan projektirahaa

Opiskelun ohessa ois tavoite saada alakerta uudelleen niputettua ja mahdollisuuksien rajoissa hankkia tuo kansiaihio.
Myös konehuoneen maalaus ja ohjaustehostimen hankinta "to do" -listalla...
Palataan kun jotain konkreettista tapahtuu
Edittiä: Tarkotus ois re85:lla saada toimimaan. Kannen laskulla varmaan tarttee vähän lisätä puristuksia ettei oo alhaalta täysin kuollut.