Ja se on ihan järkevää, pitkä letku mihin kertyy vettä varmasti. Se voi jäätyä ja tippuu ahtimeen suoraan jolloin ahdin on sökö.
Eli kun ei tajua mitä se osa tekee, se pitää poistaa? LH ei liity vastukseen mitenkään. 
Pahoittelut, ei ollu tarkoitus ilmaista asiaa siten että kapistus olisi turha

Tarkoitin vain että jos vastus puuttuu, sille ei ole paikkaa tjsp juuri esimerkiksi jälkitubotuksessa niin sen pois jättäminen ei kaada koko projektia. Itsellä siis vaihtui turbon vaihdon takia imuletku ihan perus silikonimutkaan, vastus jäi vanhaan imuletkuun, liittimen jemmasin nippusiteellä muitten johtojen kaveriksi ja huohottimen letku sai päähänsä pienen filtterin.
Ja tuo LH:n liittyminen asiaan oli vain mikä omasta mielestä kuulostaa järkevältä, mikä sitä sitten ohjaa vai ohjaako mikään? Turhalta kuulostaisi että se on kuumana koko ajan niin omassa tyhmässä päässä arvelin LH:n aktivoivan sen jos käynnistäessä asteet lähellä pakkasta ja LH:lla pitäisi olla jonkinmoinen haju siitä kuinka kylmä moottori on. Vai onko jo liian kovat luulot LH:n kyvyistä

Kai sitä joku ajastin relekin voi ohjata. Se että aina lämmin vaan kuulostaa jotenkin turhalta mutta kai se niinkin toimisi.