Komea on. Tuon tekniikan sovitus takavetoon oli kyllä just sulle sopiva pioneerityö. Yllättävän simppelisti tuo muutos näytti lopulta sujuvan vai jätitkö kuitenkin paljon kertomatta...? Konehuone on kyllä uskomattoman tehdastekoisen oloinen, kaikki on just sopivasti paikoillaan. Nyt on mielenkiinto siinä millainen tuo on käyttää, millaisiksi kulutus ja teholukemat asettuvat eli maltatko pitää tuollaisena vai vieläkö optimoidaan.
Miten perävälitys ja automaatin toiminta natsaa? Millaisilla kierrosluvuilla vaihtaa ja paljonko kone kiertää 80-100km/h nopeuksilla?
Enhän mä tietenkään mitään salaa

Öljypohjan kanssa meni enemmän aikaa ja vaivaa, mitä ehkä annoin ymmärtää ja sähköhommista en jaksanut aina raportoida, mutta niissäkin oli loppujen lopuksi melkoinen kytkeminen. Moottorin käyntiin saamiseksi sähköt ovat perin yksinkertaiset, mutta oli tässäkin sellaista ylimääräistä näpräämistä.
Perävälitys toimii tosi hienosti. Vielä kun saa sen turbiinilukon toimimaan halutulla tavalla, niin tulee oikein hyvä. Kierrokset 80 nopeudessa 1650r ja 100 nopeudessa 2050r. Nämä siis laskennallisia kierroksia ja 80 nopeudessa kierroksia on todennäköisesti enemmän, kun toistaiseksi se turbiini ei ole vielä lukossa tuolla nopeudella.
Söpö kaara! Mitä dokumenttejä oli katsastuksessa, riittikö rekisteriotteet?
(oikee etuparkki on sökö, onks toi niinku arabialainen matonkutoja, että yksi virhe täytyy jättää. Koska vain Allah saa tehdä täysin virheetöntä)
Katsastuksessa oli mukana molemmista moottoreista tekniset tiedot, sekä AVK:lta saatu luovutustodistus siitä autosta, mistä moottori on otettu. Rekisteriotetta mulla ei siihen autoon edes ollut, kun se ei ole rekisterissä.
Katos pahus. Mulla oli tänään tuo vilkku irti, kun korjasin sitä takalasinpesimen letkua. Pesimen pumppu ei muuten tänään suostunut enää toimimaan ollenkaan

Eilen tuli vettä silleen räkimällä ja nyt ei pumppu edes enää surise.
Aivan älyttömän hieno ja todella hyvin toteutettu projekti, on ollut ilo seurata tätä. 
Oletko muuten miettiny turbon/ruutu maskia tähän? Omasta mielestäni kaipailisi sellaista 
Kyllä sellainen on tulossa. Ostin ruutumaskin jo useita viikkoja sitten, mutta logistisista ongelmista johtuen, se ei ole vielä kulkeutunut Laitilaan asti :hello: