Taas on auto edennyt hieman ja kuten arvata voi niin ongelmiltakaan ei vältytty. Etupää on kasassa ja pelaa kivasti, sinne vaihtui vielä uusi "koiranluu" sarja joka käsittää tangot, holkit, prikat ja puslat jotka tulivat polyuretaanista. Tuolla sai vielä mukavasti tuota keulan keikkumista minimoitua ja autosta tuli vakaamman oloinen varsinkin jos suuntaa joutuu muuttamaan vikkelästi. Aiemmat osat olivat jo todella heikossa kuosissa, kumipuslat halki ja kuluneet ja itse metalli ruostunut puslien sisältä vain puoleen alkuperäisestä paksuudesta

Nyt on uutta ja kiiltävää osaa alla..
Eilen tuli taisteltua takapään kanssa kun päätin sittenkin vaihtaa uudet jouset myös taakse. Iskareita joutui modaamaan hieman kun olivat uudemman malliseen eikä tuota vanhemman mallista iskaria ollut saatavana missä alapäässä on pelkkä lenkki. No uudemmasta iskarista romut pois alapäästä, että jäljelle jäi vain vanhemassa iskarissa oleva lenkki. Tuolla reseptillä istuivat suoraan nätisti. Toinen puoli meni kivuttomasti ja iskarin alapäähän tuli myös vaihdallettua polypuslat, jousikin passasi suoraan. Kuten jo aiemmin ajattelin, tuli huvikseen kokeiltua perän korkeutta noilla vanteilla ja uudella jousella kaari laskeutuu kumiin kiinni, joten alle vaihtuu tykkivanteet toistaiseksi

Toinen puoli taasen ei mennyt niin kivuttomasti, iskarille sama operaatio ja jousta irrottaessa huomasin alapään jousikupin olevan aivan finaalissa. Oli jo niin huonossa hapessa, että jousi olisi voinut pompata irti koska tahansa sopivaan nyppyyn ajaessa. Siispä homma meni taas holdiin ja tilasin molemmille puolille uudet lukkolevyt jousien alapäähän, niitä sitten odotellaan ja pistetään auto sitten kasaan jahka saapuuvat. Sama vaihtaa toisellekkin puolelle kun ei ole iso vaiva, vaikkakin toisen puolen kamat olivat aivan käyttökelpoista. Yläpäässä ei ollut ongelmia, varmaan kun siellä ei tuo vesi pääse seisomaan.. Pitäisi noista toisista vanteita katsella ET suunnilleen niin saa hieman lisätietoa myyntiä varten.
Uusi vesipumppu tuli hankittua jo varastoon silmälläpitäen ensi kesää, tämän kesän tavoitteet auton kanssa on kohta saavutettu, joten tarkoitus olisi alkaa haalimaan osaa uuteen tekniikkaan. Vieläkään en tosin ole päättänyt mitä autolle tullaan tekemään, ainoastaan sen että B30 pellin alla varmaankin pysyy ja sen ympärille kehitellään jotain. Vaparina tuo on tarkoitus pitää, joten vaihtoehtoina pitkälle joko mega tai sitten paremmat kaasarit yms.. Sitäkään en vielä ole päättänyt tuleeko tekniikka tuon entisen koneen pohjalta vai etsinkö aihion jota rakentaa ajan kanssa kun tuo on ajossa. Jälkimmäinen on noista se todennäköisempi vaihtoehto.