Saa muuten olla todella paljon sitä kuraa siellä; ajelin kesällä auton kunnolla kiinni mutaan (piti Valmetilla vetää irti), eikä tuo parin päivän kuivumisen ja pikaisen "otetaan nyt pahimmat pois ulkokehältä" -siistimisen jälkeen oireillut mitenkään n- 600km ajossa... 
Ainoa oire mikä tuli, oli että isännällä alkoi tekemään mieli vaihtaa talon toinenkin auto nelivetoiseksi... 
Heh

kyllä pitää sitten olla tuuria, että on muodostunut vanteen sisäpintaan niin tasainen kerros, ettei vaikuta.
Normistihan sekä V70:llä, että S60:lla on talvellakin taipumusta kerätä lumen, ja kuran paskaa vanteen ( varsinkin takavanteen ) sisäpuolelle, ja tuo kyllä saa aikaiseksi sellaisen ravistuksen, että oksat pois.

Tälläkin sivustolla majailee muutama kymmenen varmaan, kun niin on käynyt, ja voisin veikata, että ei tuollaisen tapahtuman jälkeen ihan ravistamatta ole mennyt, varsinkin jos on ehtinyt kura kuivahtaa ( nesteet valuttaa kuran vanteen alaosaan, ja sitten kuivuu, jolloin vanteen alaosassa on muutama kymmenen/sata grammaa paskaa, ja jos tuo ei aiheuta täristystä, niin jo on pikkasen kumma juttu.

Ps. itsellä tästä on kokemusta, ja se ei auta, onko neliveto, tai etuveto.