Sitä koneen sisällä olevaa letku ei kuulemma kärsi jättää pois. Itse en kyllä ole sen funktiota hoksannut, joten korjasin vanhan ja öljypohjaan murentuneen ihan normiletkulla jonka lykkäsin vanhan nysän päälle ja varmistin liitoksen kutistesukalla. On keksitty reilun vaaksan kumilurtsakkeelle hintaa jos 2kymppiä
tiskillä siitä tahtovat, toistasataa egee metri

(eikä siinä letkussa ole edes vahvikekudoksia).
Erillisen huohotuspöntön voi helpoimmillaan tehdä tyhjästä kanisterista (öljy, jäähd. neste jne). Korkkiin reikä ja alunperin imusarjaan tai imuletkuun menevä huohotusletku korkin reiästä pöntön sisään, tukitaan se imusarjan reikä. Kanisterin kylkeen ylös toinen reikä ja siitä letku auton alle mistä kaasut pääsevät ulkoilmaan. Pönisteri nippusiteillä/jesarilla/kumipannalla kiinni koriin. Hienostuneempi (ja kalliimpi) versio on sitten esim.
amuliininen pönttö