Uskon kun näen(mikäli väite koskee että ne on tuommosena tehtaalta tullu). G80 tuli ainoaksi vaihtoehdoksi noin -89.
No, omassani on takuuvarmasti orkkis perä ja taka-akseli ja kitkalukko siellä on.
Kaverilla samaten. Ja toisella kaverilla kanssa (AW71L). Kavereiden perien alkuperäisyydestä en mene pölkylle mutta ainakin tämän FT pannuisen M90 yhdistelmän alkuperäisyydestä olen melko varma...
Itsellä lukon toiminta parani tuhottomasti peräöljyjen vaihdon jälkeen ja kyllä minulla se lukko toimii vielä vaikka 100km/h nopeudessa...
Lukottomilla takavedoilla olen ajellut sen verran, että tiedän lukottoman ja lukollisen eron.

Uskoisin myös erottavani kitkalukon ja palalukon...
Oliskos tämä sama juttu, kun sanottaan, ettei FK:ssa lue ilmanputsarikotelossa turbo. No, omassani lukee ja kaverilla kanssa (vm. 95FK+AW71L kuten itselläni). Ja taatusti ovat orkkis-osia.
G80:ssä ne kitkalevyt ei käytännössä ikinä luista toisiinsa nähden, vaan ne liikahtaa sen verran että perä nappaa "jumiin" ja sitten mentiin, ja taas aukastessa ne liikahtaa hitusen. Siksipä kai volvon kirjoissakaan ei vaadita LS-öljyä, tosin en kyllä keksi siitä mitään haittaakaan olevan, jotenka oon sitä laittanu kun maksaa saman ja sitähän voi laittaa lukottomaankin niin ei voi mennä vikaan 
Juu, ei tuosta LS-ölpästä haittaakaan perässä ole.