Tulipa mieleen, että mitäs tälle jatketulle Volvolle kuuluu? 
Volvo jatkuvassa ajossa "kakkosautona", kulkee hanko-turku väliä enimmäkseen. Oli tarkotus tulla viimeiseen 2014 turun miittiin sillä, mutta tuli muuta ohjelmaa. Jossain välissä poikkean.
326tkm on mittarissa, josta omaa ajoa 199tkm.
E85 on ajettu suurin osa, tosin nyt kun bensa on halpaa, niin silläkin ajettu muutama tankki.
Pari viikkoa sit tuunasin senverran, että vaihdoin koko kojelautaan (mkl katkaisijat) uudet polttimot kärähtäneiden tilalle, ja etu-jalkatilaan, takaovien sisäänastumisvaloksi (jep executivess on takaovien alla valot), katto ja lukuvaloiksi led polttimot. Valaisee aika paljon paremmin, eikä oo ainakaan omasta mielestä liian "tuning".
Jarrurojut pitää taas uusia ja taka-iskarit. Oli 36% eroa takaiskarien vaimennustehossa lokakuussa kun katsastin, ja ovat olleet "löysät" jo varmaan 3-4v, eli perä laskeutuu, etenkin oikea kantti, kun auto seisoo kuormattuna muutamaa tuntia pidempään. Jo täys tankki riittää laskeutumiseen. Etujarrulevyissä alkaa oleen aika iso kantti, eikä takalevytkään ihan uudet oo. Kaikki alustan osat vaihdettiin kesäkuussa 2008 193tkm kohdalla, iskarit+jarrut+puslat. Etuiskarit oli viel iskussa.
Kovasti houkuttelis ilmajousitus, mut taitaa mennä kinkkiseksi.
4.kanava vahvarista pitäis korjata vasen etukanava, rupeaa toimimaan aina kunhan vahvari lämpeää, ja soittaa tarpeeks kauan kovaa. Panasonicin M1004 vahvaria joka tuli auton mukana yritin korjata turhaan, tallissa lojunut toista vuotta jo.
Pitäis löytää tietskaan joko garminin GPS ohjelmiston kanssa toimiva virtuaalikone (vrt. Vmware), tai joku muu HYVÄ karttaohjelma. Windows 8.1 oma "kartat" ohjelma vaan vetää koneen jumiin. Mulla löytyy mapmonkey niminen, mutta se on jo aika vanha kun on auton ostovuodelta 2006, eikä kata kun pohjoismaat.
Turbotus käy kovasti mielessä, mutta laki kun hankaloittaa. T6 ahtimet vois piilottaa pakosarjan suojapellin alle aika huomaamattomasti.