Nyt sitä kaapelointia. Tuollaista pikku näpertelyä homma periaatteessa on.

Eräs juttu, mikä on ottanut pattiin, on se että en aikaisemmin ole kunnolla merkinnyt kaapeleita. Joskus aika hankalaa
erottaa niitä toisistaan. Nyt teen homman kuntoon perusteellisesti.


Johdotus on muuten tehty, mutta tuo maapuolen kaapelointi on vielä kesken. Johtuu osin siitä, että hommat menee hiukan
päällekkäin. Maablokki tullaan varmaan sitten äheltämään kuparitangosta, jos ei muuta järkevää keinoa vastaan matkan varrella
tule.
Hiukan olen alkanut miettimään, josko tästä tekisi kahden akun systeemin. Nuo autoon tulevät pääteet kun haukkaavat virtaa
ihan kohtuullisesti. Ja sen lisäksi takakontin oikeanpuoleisessa syvennyksessä olisi hyvä paikka toisella akulle että virranjakoblokillekin.
Tätä voipi hiukan miettiä. Ja sitä, että laittaako kaksi isoa akkua vai yhden ison ja toisen pikku akun. Katsellaan tilanteen etenemistä.
Subisysteemi on aluillaan. Osoittautunut jo monin tavoin "pain in my ass" sarjalaiseksi



. Osin omaa hölmöyttäni ja
huomaamattomuuttani. Tämän kanssa on jo painittu ja tullaan vielä hikisesti painimaan jokunen erä. Suunnitelma toisensa perään
on mennyt reisille. Onneksi toteutuksia ei ole tarvinnut tehdä montaa toisensa perään. Mutta sitä yhtä onkin sitten saanut viilata.
Tämä tulee olemaan pitkä osio ja kestää taatusti kauan, ennenkiun kaikki on valmiina.
Ja tätä sinne ei tule. Yksi testikokeilu vaan. Jos käytössä olisi ollut kaksi pienikokoista päätettä (ja olisikin ollut) tuo kuvan mukainen resepti
olisi ollut aika passeli. Subi keskellä ja pääteet sen molemmille puolille. Eikä tilaakaan olisi mennyt hukkaan kovin paljoa. Mutta nyt ei mennä
siitä, missä aita on matalin vaan hakataan päätä puuhun pariinkin otteeseen.
