Katoppas vaan, on sitten myyjällä ollut rokulipäivä tuon asiakas PALVELU oppitunnin aikaan>ei oo enkä tiiä mistään mittään ku olen vaan palkan nauttijana firmassa?> Valitettavasti en nyt tiedä mistä on kysymys, mutta pieni hetki niin selvitän asian kuuluu vastata tai ,nyt on vähän kiire ,mutta voisinko ottaa myöhemmin yhteyttä vaikkapa puhelimitse/sähköpostiin mistä lukitetta saa ja mitä maksaa.....
Ei tuommosta pidä hyväksyä...ei edes Jyväskylässä tai missään muuallakaan......hajeppas jannu nyt tiskille se sinun esimies jos et kerran ole kuullu moisesta ja se esimies voi sitten hakea sen asentajan jolla se tieto ainakin on.....jos ei ole tietoa suosittelen karttamaan paikkaa kuin ruttoa ja käyttämään kilpailevan firman tuotteita...kyllä se palvelu sana pitää muuttaa itsepalveluksi jos ei
asiakkaan ongelmat kiinnosta palvelu tai varaosapalvelu tiskin myyjää tuon taivaallista

!!
Niin, se mutterihan pitäis olla kiinni tietenkin... ja varmaan onkin, vaan voipihan noissakin pooreissa jne, olla koneistus eroja jolloin se väljempi versio vaatii tilkettä väliin......onneksi mullakin riitti ku hautatervan kanssa kasasin nuo kasipätkän vetarin kilkkeet....enyway kyllähän sinisen tiskillä PITÄÄ olla tieto moisesta asiasta...asenne ongelma tuo on enemmänkin jos ei oota ehdotellaan...viestiä vaan esimiestasolle, että se palvelu ei enää tuostakin huonone jos annetaan olla vaan ja painetaan villasella kuin kreikan velat konsanaan, niin porukka veltostuu pian tiskin alle kuorsaamaan

?