Hiljasta on pitänyt
Noh tapahtumia:
Ohjaukseen sisäpään nivelet molemmat puolet tuli vaihdettua. Alkuperäset ei ollu vielä väljät, mutta silloin kun se on kädessä niin ei sinne enää vanhaa laiteta takas.
Samalla vaihtu sitten biltemalaiset sytkän osat. Pyörijä ja kansi. Noi kun vaihto niin satunnaiset nykimiset loppu, MUTTA kerkeshän ne olemaan 1kk kiinni kun kone sammuu ihan suorasta ajosta. Siinä sitten hinausautolla kotiin ja vikaa selvittämään. Tuli vaihdettua alkuun kaikki muut mahdolliset vian aiheuttajat, paitsi ne uudet sytkä osat. Mitkä olis kannattanu silloin heti vaihtaa.. Vika korjautu nimittäin heti kun vaihto vanhan pyörijän ja kannen takas. Uudessa kannessa on jotain kytkentä vikaa siinä keskinastassa ja pyörijä menee 2mm syvemmälle mitä aikaisempi pyörijä. Mittasin ihan tönärillä. Jatkossa tiedän että käyn ostamassa taas lisää tavaraa
tiskiltä enkä suosi tarvike osa puljuja.
Samalla tuli sitten tuumattua, että tässä on hitsaus hommia taas ja uusia ominaisuuksia/ korjauksia pitää tehä tuohon sisävalo systeemiin. Joten auton laitoin seisontaan, kerkeshän se olemaan vuoden ajossa

Melkein jo vois jo sanoa että tällä ajetaan aina vuos ja sitten seisotetaan toinen vuos

Ei vaan pitää yrittää saada noi jutut nyt tehtyä ja auto ajoon