Itseasiassa minäkin sain palokunnalta apuja kun isä vaikuttaa siinä laitoksessa jonkin verran

Neuvoivat tosiaan teippaamaan lasin kauttaaltaan ja sen jälkeen sellaisella lasinsärkijäpiikillä isku ja vanhan lasin sai kääriä rullalle. Tuli siis huomattavasti vähemmän sotkua. Tyydyin lopulta vain tilaamaan uuden avaimen ja viikolla pitäisi käydä se hakemassa ja saavat samalla ohjelmoida toimimaan sen.
Illalla/yöllä oli kerrankin aikaa ja virtaa itsellä auton laittoon. Imuroin oven sisältä loput lasinsirut ja kiinnitin ovipahvin. Myös muut sisustan osat kasailin paikalleen kun oli purettu takapenkit ja keskikonsoli käsijarruvaijereiden vaihdon takia. Samalla poistin
puuhapiuhaa jonkun verran. Ollut joskus ilmeisesti joku puhelinsarja tässä kun mm. kuskin penkin alta löytyi kaiutin

Tuota jälkiasennettua keskuslukon ohjausta myös tutkin että miten sen saa sitten poistettua joskus, ja olihan sekin melkoinen sähkömiehen
taidonnäyte. Onneksi oli Rimen sarja niin löytyi kytkentäkaavio itseltä siihen samantien. Täytyy repiä vit***n kun saa ne orkkis kauko-ohjaimet. Samalla huomasin että lattiamatot on märkänä ja jäähdytinnestettä on kadonnut hiukan joten taitaa olla lämppärinkennon vaihto edessä.
Ruuvailin myös
V70 takavalot paikalleen. Nuo alkuperäiset alaosat vaan on jo aika kulahtaneet sekä joku on ne joskus jo kertaalleen lakannut niin taitaa mennä vaihtoon nekin.
Alumiinitukivarret sai pienen kunnostuksen. Vanhat puslat prässillä pois, hiekkapuhallus, alumiinimaali pintaan ja maalin kuivuttua painelin vielä powerflexit paikalleen. Toivottavasti ne nyt on oikein päin asennettu!? Taustalla näkyät powerflexit on moottorin ylä- ja alatukeen. Näytti ainakin alemmat puslat olevan niin väsyneen näköiset että sama vaihtaa kaikki kerralla.