RallyBaron  Samppasport

Volvo 242 -84 Turbiiina projekti. (Korin laittoa)

  • 198 Vastauksia
  • 77163 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 242 -84 Turbiiina. (Korin laittoa)
« Vastaus #105 : 05.07.2013, 20:25:44 »
On menny multakin ihan ohi  :buck2: komian näköstä jälkeä  ;) on taidettu korihommia sielläpäin ennenkin tehdä?  :pomo:
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa HM__

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 159
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 242 -84 Turbiiina. (Korin laittoa)
« Vastaus #106 : 05.07.2013, 21:32:16 »
On menny multakin ihan ohi  :buck2: komian näköstä jälkeä  ;) on taidettu korihommia sielläpäin ennenkin tehdä?  :pomo:
Ensimmäinen kori mitä teen :)

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2130
    • Instagram kuvat
Vs: Volvo 242 -84 Turbiiina. (Korin laittoa)
« Vastaus #107 : 06.07.2013, 03:18:37 »
En lukenut kokonaan, mutta suosittelen sitten oven paikalleenlaittamista ennenkuin suhautat helman kiinni. Ei tule yllätyksiä sitten myöhemmin. Ellet siis jo ole niin tehnyt.

Poissa HM__

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 159
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 242 -84 Turbiiina. (Korin laittoa)
« Vastaus #108 : 06.07.2013, 12:07:28 »
En lukenut kokonaan, mutta suosittelen sitten oven paikalleenlaittamista ennenkuin suhautat helman kiinni. Ei tule yllätyksiä sitten myöhemmin. Ellet siis jo ole niin tehnyt.
Joo tarkotus oli käyttää nytten kohtapuolii ovi paikoillaan ennen lopullista helman hitsausta.

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 242 -84 Turbiiina. (Korin laittoa)
« Vastaus #109 : 06.07.2013, 12:24:37 »
Joo tavote on että kestäs taas seuraavat 30 vuotta  :D
tai johonki pullistus operaatioon asti.  :2funny:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa HM__

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 159
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 242 -84 Turbiiina. (Korin laittoa)
« Vastaus #110 : 06.07.2013, 21:11:32 »
tai johonki pullistus operaatioon asti.  :2funny:
Toivottavasti ei tarvi ruveta semmosiin operaatioihin :D

Poissa ojala

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 231
  • Väkivalta lopettaa vittuilun. ainakin pohjanmaalla
Vs: Volvo 242 -84 Turbiiina. (Korin laittoa)
« Vastaus #111 : 13.07.2013, 23:07:00 »
Hienoa jälkeä tulee  ;) millaisella koneella oot taittanu pellit? itselläni käytössä finn-powerin e-brake, yksi vanha promecam ja finn-powerin neljän metrin 160tn cnc-ohjattu (cybelec dnc800) särmäyskone (vakiokoneeni) lisäksi talossa on kaksi levyntyöstöautomaattia, yksi taivutusautomaatti ja reilun 300 kasetin night train.. Ainoa asia joka ottaa päähän että käsitellään vain kuumasinkittyä, rst ja haponkestävää.. Vähän huonoja autojen peltitöihin. En tosin ole koittanu mutta näin olen käsittänyt..
2* V40, 2* S60, 1* 240, 1*460. 1*V50. 2*242. Matka jatkuu mazdalla. Valitettavasti.

Poissa HM__

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 159
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 242 -84 Turbiiina. (Korin laittoa)
« Vastaus #112 : 14.07.2013, 02:10:45 »
Hienoa jälkeä tulee  ;) millaisella koneella oot taittanu pellit? itselläni käytössä finn-powerin e-brake, yksi vanha promecam ja finn-powerin neljän metrin 160tn cnc-ohjattu (cybelec dnc800) särmäyskone (vakiokoneeni) lisäksi talossa on kaksi levyntyöstöautomaattia, yksi taivutusautomaatti ja reilun 300 kasetin night train.. Ainoa asia joka ottaa päähän että käsitellään vain kuumasinkittyä, rst ja haponkestävää.. Vähän huonoja autojen peltitöihin. En tosin ole koittanu mutta näin olen käsittänyt..
Ite oon kanttailu koulussa nuo Amanda cnc-särmärillä.

Poissa HM__

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 159
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 242 -84 Turbiiina. (Korin laittoa)
« Vastaus #113 : 14.07.2013, 20:04:09 »
.
« Viimeksi muokattu: 12.01.2016, 08:49:37 kirjoittanut HM__ »

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: Volvo 242 -84 Turbiiina. (Korin laittoa)
« Vastaus #114 : 14.07.2013, 20:16:00 »
Numeron perusteellahan tuo näyttäs 1031 olevan, mutta volvon tuntien täyden varmuuden saa vain avaamaalla sen.

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: Volvo 242 -84 Turbiiina. (Korin laittoa)
« Vastaus #115 : 15.07.2013, 00:47:32 »
Numeron perusteellahan tuo näyttäs 1031 olevan, mutta volvon tuntien täyden varmuuden saa vain avaamaalla sen.
en oo kyl koskaan kuullut et olis 1031 tehdastanssi ja sisuskalut muka 1030. Kyl toi on mun mielestä sata varma 1031 perä.

Poissa 240

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1282
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 242 -84 Turbiiina. (Korin laittoa)
« Vastaus #116 : 15.07.2013, 01:42:47 »
100 varma 1031. Merkit kardaaniin ja toiseen vetariin (toinen lukkoon), niin selviää myös välitys (avaamatta koppaa).

Poissa HM__

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 159
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 242 -84 Turbiiina. (Korin laittoa)
« Vastaus #117 : 20.07.2013, 20:54:25 »
.
« Viimeksi muokattu: 12.01.2016, 08:49:51 kirjoittanut HM__ »

Poissa Husky.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 47
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 242 -84 Turbiiina. (Korin laittoa)
« Vastaus #118 : 21.07.2013, 10:56:59 »
Tämähän edistyy. Itellä takapyöränkotelon kanssa about sama homma, tosin ruostetta vähempi. Kuitenkin samasta reiästä näkyy sekä konttiin että kabiiniin :2funny:

Jatka vain hienoa työtä!

Poissa HM__

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 159
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 242 -84 Turbiiina. (Korin laittoa)
« Vastaus #119 : 22.07.2013, 13:22:05 »
.
« Viimeksi muokattu: 12.01.2016, 08:49:20 kirjoittanut HM__ »

 

Elekma  Autoracing