Vaihdelaatikosta en ole mitään valintaa tehnyt vielä. En ole varma, mutta epäilen M90:n menevän solmuun tulevan tekniikan kanssa

Turbotusta tulen varmaan kokeilemaan, mutta katukäyttöön en usko laillisesti sitä enään saavan kutoskoneella. Entisellä koneella olisin kyllä saanut auton laillisesti turbolle, (autohan on vähäpäästöinen), mutta saa nähdä. Voi olla, että saankin laillisesti turbolle, riippuu kelpuuttaako katsuri teholapun missä tehot on alle 200hp (en muista mikä oli 200-sarjan raja), kun koneena jos koneena on T6

Camber/Caster -levyt jätän nyt hyllylle odottamaan uutta projektia, missä ne on oikeasti tarpeelliset. Sen sijaan tilalle tulee iskarien yläpääntuenta, johon piirtelinkin jo levyn.

Ylemmät kuvat ovat vakioiskarin laakerin pulttien mittoja, joiden avulla sain skaalattua alemman kuvan kynäpiirroksen oikeaan kokoon Solidworksillä.
Kynäpiirroshan on toteutettu teippaamalla paperi iskarin yläkiinnityspisteeseen ja lyijykynällä läpi piirtämällä.
Tämä sitten skannerilla tietokoneelle, jolloin lisäsin sen SolidWorksiin ja piirsin päälle virtuaalisen piirroksen. Tämän jälkeen vain skaalaus laakerin mittojen avulla.
Syntyneen tiedoston voi lähettää konepajalle, missä se laserleikataan.
Tälle foorumille voisin perustaa CAD threadin, jos joku vaikka ylläpitäjä vinkkaisi mihin osioon se kelpaisi.
GBW