Koitetaas tätä kautta, jos löytyis joltain kokemusta.
Motti: B5254T
Ohjaus: Motronic 4.4
Lukulaite: Bosch KTS540
Mitään vikaa ei autossa tunnu, mutta vikavalo palaa ja antaa koodin "119 - Painetunnistin" ilman mitään kummempia lisätietoja.
Nollauksen jälkeen menee 5-500km ilman valoa kunnes se sinnikkäästi syttyy uudelleen. Tuntuu että nykyään syttyy nopeammin kuin ennen, vuoden verran tuo valo on siis tuossa nyt oleillu kun ei selkoa siihen tahdo tulla. Säällä, vuodenajalla, ilmaskosteudella tai marsin asennolla ei tunnu olevan vaikutusta tuon valon syttymishetkeen. Semmoinen tunne kuitenkin että aina on motti ollu lämpönen kun tuo syttyy. Imuvuotoja ei ole.
Volvon koodikartat ei tuota koodia tunne, eikä myöskään Boschin P0 kartta. P1119 oli joku IMM viittaava koodi. Onko kellään ollut samaa tilannetta? Pitäiskö IMM koittaa putsata bräkleenillä tms? Ahtopaineanturiahan tässä ei taida olla, vaan moottorinohjaus laskee ahtopaineen IMM ja kaasuläpän asennon perusteella.
