Näissä on kuule ollut noita mittaheittoja monasti mutta jos oot sitä mieltä ettei kannata niin ei sitten.
Tsekkasitkos kytkintä laittaessas ettei se tukikuula ole siitä haarukasta menossa läpi? Tuohan on kanssa ihan yleinen kulumavika, niinkuin edellä kerrottiin.... 
Mites se voi vaikuttaa kytkimen irrottamiseen, kun työsylinterin liikkuma on aina vakio? (olettaen että mikään kohta ei anna periksi eikä järjestelmässä ilmaa tms.) Jos työsylinterin mäntä olisi liian ulkona eli (korjautuisi tuolla välikappaleella) tulisi männän välistä nesteet pihalle.
Itsellä oli tuota samaa vikaa vanhan kytkimen kanssa ja liekö sitten vika ollut asetelmassa vai missä lie, levy oli ihan ok kuntoinen ja painelaakerikaan tökkinyt. Tilalle kiinteä vauhtis ja uusi kytkinpaketti niin nyt ottaa kytkin ylhäällä missä sen kuuluukin (eli irrottaa myös kunnolla..)
Oon myös huomannu että tuo M90 vaan on surkeampi loota ottamaan vaihteita sisään kun M4X, tai sitten tuossa lootassa on jo synkrot ottaneet kipeää tms. Öljytkin kun on tuoreet. Turha yrittää sorvata vaihteita nopeasti, sillä ei kuin hajota mokoman toosan. Vaihteet vaan tuntuu rusahtelevan, miksi?
