Tänään aamulla oli sitten tulikoe Muskelilla puhdistetulle turbolle eli aikaisemminhan omistusaikanani joka ikinen aamu kylmällä koneella kiihdytettäessä auto on mennyt vikatilaan. Tänään aamulla ei mennyt vaikka annoin runtua oikein isännän kärestä!

Sen verran pitäisi vielä helpottaa tuote käsittelyä, että leikkaisi pellistä tai jostain muusta tukevasta kamasta laipas, joka istuisi tohon turbon ja pakoputken liitokseen. Siihen sitten joku pieni reikä josta letku sisään ja muskelia koko pakopuoli täyteen. Tällä tavalla saisi muskelit varmaan menemään vnt -siiville asti vaivattomimmin.
Niin ja samalla kun aineet vaikuttivat, niin "runkkasin" actuatorilta turbolle menevää vipua. Aluksi ei liikkunut juurikaan, mutta kyllä se siitä notkistui. Semmonen tuli nyt mieleen, että actuatorille menevä alipaineletku oli syytä mielestäni irrottaa toisesta päästä, jotka vivun liikuttelu sujuu paremmin. Letku kiinni ollessaanhan actuaattori laittanee pahasti vastaan.