Täytyyhän esitteen vähän liioitella, mutta rek. otteessa lukee 136kW ja Vadiksen muuntotaulukko antaa 182,379hp.
Kyllä minä mieluummin luopuisin koko hiukkassuodattimesta.
Mites sitä polttelet jos alkaa olla oikein tukossa. Pyörrelevyissä ollut ongelmia, luin jostain. Pitäisi ainakin tarkastaa, mitenkähän tuo tehdään. Näkyisikö testerillä jotain poikkeavaa.
Scantool CR-Pro löytyy. Olisiko jollakin antaa joitakin ohjearvoja.
Metri-järjestelmän yksiköillä laskien 1kW on 1.36hv, jolloin tulos on 184,96hv
britti-lukemin taasen tuo saamasi tulos, eli liioiteltu on vain 0,04hv verran.
Ei niihin pyörreläppiin ylensä tulee kuin vähän karstaa, vika niissä on niitä läppiä käyttävän moottorin ja läppien välillä oleva tanko, jonka liitosnivelet kuluu.
Monesti auttaa uusi muutaman euron tanko tai sitten pitää jotain keksiä tangon paremman kiinni pysymisen auttamiseksi.
mitään bemarin läppälevyt imeytyy moottoriin ja moottori on selvä, tyyppistä vikaa näissä ei ole.
Olisko ollu, että pyörreläpät oli vain D5244T4 ja D5244T5 moottoreilla, eli se ensimmäinen sukupolvi, johon hiukkassuodatin tuli.