Torstaina teetätin uuden letkun painemittaria varten ja eilen sekä tänään on tullut useampi tunti ihmeteltyä K-jetin toimintaa. Kaksi OP-säädintä löysin, joista molempien kalvo on murtunut kokonaan. Paikallaan olleen purin myös ja putsailun jälkeen sain kalvon männän liikkumaan. Säädin on vaparin letkuilla ilmanputsarin päällä huoltoystävällisesti, kun ei tuonne imusarjan alle viitsi kokoajan vaihdella sitä. Järjestelmäpainetta nostin lisärikalla jo aiemmin 5,5bar:iin ja sulkupaineeksi jää noin 3bar. Ryyppysuutin ei vuoda ja muut suuttimet ovat uusia. Bensalinjat ja alipaineletkut ovat myös uusittu, joten niiltä osin kaiken pitäisi olla kunnossa.
Jostain syystä ohjauspaine huitelee neljän baarin tietämissä, kun sen kylmällä koneella pitäisi olla kaksi tai allekin.

Useammalla säätimellä kokeilin, koska niiden yläosathan on samanlaisia? (Turbossa vain ahtorikastus lisänä) Koitin vaikka mitä mutta aina lähes sama tulos. Jos mittarin letkun löysää niin että paine putoaa kahteen, kone meinaa sammua liikaan bensaan. Määränjakajankin pitäsi siis toimia ja olen kokeillut myös toisellakin. Tuntuu kuin säätimen paluupuoli olisi jostain tukossa?
Viikon päästä olisi kisapassitus jolloin auto saisi mielellään olla valmis... Voi ajaa toki noinkin, mutta kylmä- ja ahtorikastus ei toimi.