Carcom Oy  Elekma

miten kestää viritystä b5234t3

  • 6 Vastauksia
  • 7817 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa lampsu35

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
miten kestää viritystä b5234t3
« : 22.10.2012, 10:42:49 »
elikkä miten kestää lähinnä tuon b5234t3 vm 2002 moottorin kevennetyt osat esim männät viritystä. tuossahan männät on paljon hennonpaa tekoa kuin vanhemmissa.männätappikin on 21 millinen vanhoissa 23mm.männät renkaat on huomattavasti ohuemmat sekä männänlaki.

Poissa lampsu35

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
Vs: miten kestää viritystä b5234t3
« Vastaus #1 : 07.11.2012, 08:24:09 »
no pitänee kokeilla ilmeisti kukaan ei ole viritelly tollasia rn mallin koneita

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: miten kestää viritystä b5234t3
« Vastaus #2 : 07.11.2012, 11:57:37 »
On noita viritelty, kerro tehotavoite, niin porukka varmasti kertoo lisää. Toiselle virittäminen tarkoittaa vapaavirtaussuodatinta ja putkistoa, toinen taas pistää 2-3bar ahtopainetta ja ottaa kaiken irti.

300hv kestää hyvin kasassa ainakin, pitäis olla perustaltaan aika pitkälle sama kun R mallin 300hv/400nm kone, paitsi olikos niissä eri poraus vai isku vai kummatkin, kun R on 2,5l. Tän väitöksen kun kirjoitin tänne, niin 100prossaa varmasti tulee kohta korjaavia mielipiteitä, saat nähdä. ;)
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa Juuso.T

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 183
Vs: miten kestää viritystä b5234t3
« Vastaus #3 : 19.06.2016, 23:36:23 »
Selviskö tää koskaan??
242R sport,242 t5,240,855t5r,855 500hv+

Poissa Tommi_K

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 368
  • www.vrcf.fi
Vs: miten kestää viritystä b5234t3
« Vastaus #4 : 21.06.2016, 18:04:42 »
No ei näemmä. R on kuitenkin 2,3 litraa.

Pois lukien Italomallit, 2,0 litraa. Tosin niistäkin selvinnee männän ja kiertokankien vaihdolla, jos nyt en väärin muista. Poraus on muistaakseni sylinterissä sama. En kuitenkaan ota tästä ihan täyttä vastuuta.


Selviskö tää koskaan??

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2911
  • "Noku mä haluan"
Vs: miten kestää viritystä b5234t3
« Vastaus #5 : 21.06.2016, 19:09:56 »
En kuitenkaan ota tästä ihan täyttä vastuuta.

Ota rohkeesti vaan, et sä mitään höpöjä puhu  ;)

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: miten kestää viritystä b5234t3
« Vastaus #6 : 21.06.2016, 21:31:12 »
Ota rohkeesti vaan, et sä mitään höpöjä puhu  ;)
Täyttä höpö höpöä  ;D

Toinen puhuu aidasta ja toinen aidan seipäästä.

Ei pidä sekoittaa tähän N-moottoreita kun kysyjällä on RN-moottori.

SJS:n mainitsema 300hv ja 350/400nm R:n moottori on juurikin 2,5 litrainen B5254T4 tai B5254T5 siitä en osaa sanoa onko tuo B5234T3 tehonkestoltaan samalla tasolla.

Ja kyllä N-tyypin B5204T moottorista pitää männät ja kampiakseli vaihtaa jos haluaa B5234T moottorin siitä.

Tuossa vaimon V70:ssä on B5234T3 myllyssä H-profiilin veivit, kannessa kevyt porttaus, 19T ahdin, putkisto ja ohjelmointi, en tiedä lasketaanko tuota vielä viritykseksi mutta hyvin on päivittäistä käyttöä kestänyt ilman minkäänlaisia ongelmia.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2016, 21:42:35 kirjoittanut Juke-Maza »

 

Carcom Oy  Elekma